CacTuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. edevlet nokta biz de bende. Proje için sizin gibi zaman yok ama 200 lira teklif vermişlerdi vermedim vermeyi de düşünmüyorum açıkçası. Hocam başka işiniz yoksa bence kullanın. Bu domain işletilirse 2 ev bakar
Bana 1 ev yeterli olur ama nasıl bir proje olmalı?

RumuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayirli olsun kardeşim güzel domainler..
Kardeşim teşekkürler.

bLaCkReaLiSt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domain almayı bırakırsan siteleri yapmaya başlarsan daha el sürmezsin domain alma işine
Güzel soyluyorsun da site yapmak oda bir zaman ve külfet. Aslında planlarımda site hazırlatmak vs... onlarda var. Şimdi domain işinde biraz daha yol almam gerekiyor Hastalık gibi bişey bu buldunmu için içini yiyor almam lazım diye