Muhendis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O konuda arkadaşın yazdığı gibi LYS 2 seçildiğinde 2 oturum seçmiş oluyormuşsunuz ve 50 TL ödemeniz isteniyormuş. Eğer öyleyse ayrıca oturum artırma seçeneğine gerek yoktur. Zaten ödemeyi yapmadan önce son kez "hesabınızdan şu kadar çekilecek" gibi bir ön bilgi ekranı çıkar. Oradan da kontrol edersiniz.
Teşekkür ediyorum girmişken yabancı dil'e de gireyim dedim 75 lira ödedim başvuruyu da yaptım, hadi hayırlısı