O konuda arkadaşın yazdığı gibi LYS 2 seçildiğinde 2 oturum seçmiş oluyormuşsunuz ve 50 TL ödemeniz isteniyormuş. Eğer öyleyse ayrıca oturum artırma seçeneğine gerek yoktur. Zaten ödemeyi yapmadan önce son kez "hesabınızdan şu kadar çekilecek" gibi bir ön bilgi ekranı çıkar. Oradan da kontrol edersiniz.