FTWDA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ziraat Bankası Yüzünden 25 liram fazla gitti 3 sınava girecektim lys 1 için önce ödeme yaptım, sonra lys 3 için ödeme yaptım ona 50 tl kesti anıyacağınız 25 tl fazla gitti. ziraatten ödeme yapacaklar lys 1 e tıklarsa 25 tl lys 2 tıklarsa 50 tl lys 3 e tıklarsa 75 tl lys 4 tıklarsa 100 tl şeklinde oluyor. 2 Sınava girecek kişi lys 2 tıklasın 3 sınava girecek kişi lys 3 . Zaten ösm sitesinden başvuru yaparken gireceğin sınavı seçiyorsun ordakiler önemsiz yani.
Demek ki oturum sayısını belirtmek için öyle yazmışlar. En son kuzen için yatırmıştım, o zaman oturum arttır deyip ödeme yapmıştık. Daha sağlıklı oluyordu.