Muhendis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek bir seçenek çıkmıyorsa gerek yoktur.

Mesela, ÖSYM'nin ödeme sisteminde sadece girmek istediğin sınav sayısını belirtiyorsun, ona göre ödemen gereken miktarı kendisi söylüyor. Ama Ziraat Bankası'nın internet bankacılığında LYS 1, LYS 2.. gibi ayrım yapmış. Halkbank'ta ÖSYM ödeme sistemi gibi ayrım yapmamış.
Ziraat Bankası Yüzünden 25 liram fazla gitti 3 sınava girecektim lys 1 için önce ödeme yaptım, sonra lys 3 için ödeme yaptım ona 50 tl kesti anıyacağınız 25 tl fazla gitti. ziraatten ödeme yapacaklar lys 1 e tıklarsa 25 tl lys 2 tıklarsa 50 tl lys 3 e tıklarsa 75 tl lys 4 tıklarsa 100 tl şeklinde oluyor. 2 Sınava girecek kişi lys 2 tıklasın 3 sınava girecek kişi lys 3 . Zaten ösm sitesinden başvuru yaparken gireceğin sınavı seçiyorsun ordakiler önemsiz yani.