evet ben uğraşamadığım için bıraktım ilgi göstermeyince hiçbir domainin kıymeti olmuyor.
(not: nickimdeki vurgu hafız değil hocam muHAfız mazisi eski ve karışık ama şöyle söyleyeyim ortadaki büyük harfler isim soyisim simgeliyor.)
Kesinlikle haklısın. kus.com.tr aldım konu ekleyemedım

birni bulsam reklam gelirlerinin yarısı onun yarısı benım ama ben ugrasamıyorum bosa bır emek ve zaman