Hafız kardeşim hakkını helal et, ben ilk resmi koydum
Projelendirilirse belki hit alabilir ama bilmiyorum. Baksana sen ugrasamamıssın. Zaman ayırmak gerekiyor. Benımde en buyuk sıkıntım zaman ayıramamak daha dogrusu ugrasmayı sevmıyorum
evet ben uğraşamadığım için bıraktım ilgi göstermeyince hiçbir domainin kıymeti olmuyor.
(not: nickimdeki vurgu hafız değil hocam
muHAfız mazisi eski ve karışık ama şöyle söyleyeyim ortadaki büyük harfler isim soyisim simgeliyor.)