Ağlayanın malı gülene hayır olmaz lafı saçma bir laf bana göre.Adam keyfinden dolayı gidip jettayı alsın.Vergisini ödeyemediğinden taksitini ödeyemediğinden otoparka çeksinler.Ne o ben alınca o arabayı bana hayır olmayacakmış.Almasaydı güzel kardeşlerim o zaman o arabayı beyfendi gidip 20 bin liralık bir arabaya binseydi.Neyine güvenipte böyle bir işe kalkıştı sorabilir miyim ? Adamın borcunu kapatmak için millet birbiriyle yarışa giriyor ihalelerde.Bence buna sevinmeli bile..