program bi kaç saattir açık. sürekli online 500-600 kişi gösteriyor ama hala hiç kredi gelmedi hesabıma ?
krediler günlük mü hesaplanıyor. bide ff alt yapısını kullanıyor demiş bir arkadaş. bilgisayarda firefox kurulu olmazsa bi problem midir bu ?
Hayır problem olacağını zannetmiyorum.Programı düzgün şekilde çalıştırırsanız kazandığınız kredilerin yarım saate kadar hesabınızda gözükmesi lazım.