Yorumunuz için tesekkurler hocam, Ama isim akilda kalici oldugu için is yapar diye dusundum. Tam olarak tahrikat'i iyi birsey degil diye biliyordum , soylediklerinize bakilirsa cok kotu birseyde sayilmaz tskler tekrardan