Arkadaşlar google çok yüksek teknolojisinin olduğunu söylüyor ama bence hikaye.. sebebi de şu yıllanmış bir web sitem var ve tamamı özgün 4 5 ay ilgilenmedim şimdi içerik ekliyorum son iki haftadır google indexlesin diye bir tarafımı yırtıyorum ama nafile.. Hani yüksek teknoloji nerede ben göremiyorum ? Bir web sayfasını indexlemekten bile aciz yüksek bir teknoloji
