_KHaN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Videodaki gibiyse bence mükemmel bir ürün ancak fiyatı 35 lira ise biraz pahalı gibi geldi. Hayırlı satışlar bu arada...
ay basında kendı cektıgım vıdeoyuda eklıxem buraya butun her yerde suan 45 tl gıbı bır rakamla satısa sunulmustur toptan alımlarda ındırım olacaktır eger gumrukde bur sıkıntı cıkmaz ıse belkı fıyatta bırazdaha ındırım soz konusu olabılır malum yurtdısından gelıyor ve urunlere zaman zaman gozetmen gelmekte eger gozetmen sorunu ortadan kalkar ıse max 5 tl daha oynar dıyorum