Hocam kaynak belirtmeniz yeterli değil hatta hiçbir şeyi değiştirmiyor. Neticede o içeriğin telifi size ait değil. Ben de aynı dertten dolayı hem telif sahipleriyle hem de adsense ile papaz oldum. Ama düşününce adamlar da haklı içerik özgün değil.

@fatihbaz benim hesaplar da eskiydi hocam, kimsenin gözünün yaşına bakılmıyor ama dediğim gibi ben bu uygulamaya bir şey diyemiyorum haklılar çünkü. Telifli materyal kullanmıyorum.