Çevremizi bilinçlendiremiz gerek.Teşvik ayrı bir şey bilinçlendirme çok ayrı.Facebok trojen vs. yaymaları sonucu insanlar reklamları viruslu site zannedip tıklamıyor.Bunun araştırmasını yıllardır yapıyorum sosyolojik, psikolojik.İnsanlar beğendiği reklamı izlemeli bilgi almalı siteye katkı sunmalı bence.