Merhaba arkadaşlar. Elimde kullanmadığım ThemaPoster lisansım bulunmaktadır.
Lisansı alacak olan arkadaşa 336 forumluk template de hediye edeceğim.
Lisansı aldığımızda güncellemeleri yapabiliyor muyuz? Lisansı ne şekilde bize devrediyorsunuz , mail adresinizi mi veriyorsunuz? Aldığımızda sizde kullanabiliyor musunuz yoksa tamamen bize mi ait oluyor, bilgi alabilir miyim?