Merhaba bilindiği gibi, daha fazla etiketi yani <!--more-->
tag ıle belırlı bır yerden sonra edıtore ıle devamı dıyebılıyorsunuz..

bu temamda calısmıyor nasıl aktıf ederım bu ozellıgı ?