eballi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pm ile 1 hafta içerisinde sorununuz çözülecek demiştiniz. Ben size fazladan 1 hafta daha verdim. Sonuç bu akşam yaptığım testler ile yine gönderim yapılmıyor. Sorun benden ise yol gösterin öğrenelim. Sorun sizden kaynaklıysa düzelene kadar konunuzdan o servisleri kaldırın insanları kandırmış oluyorsunuz. Bu da ticari ahlaka uymuyor.

(sorunum Sosyal ağ ile ilgili kimse yanlış anlamasın. Türkçe imlemeleri başarılı yapıyor)
Konuya "Yeni eklenen 4 servis üzerinde çalışmalarımız devam etmektedir, lütfen alım yaparken 10 servis garantisi ile alınız." yazmıştım tabii ama açıklamadım haklısınız, sistemle uzun süredir ilgilenemedim ayrıca. Sosyal imlemeleri henüz çözemedim çünkü apileri botları engelleyecek şekilde düzenlemişler.