eballi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün bir adet lisans aldım özelliklede sosyal ağ kısmı için... Ancak gece yaptığım denemelerde gönderim yapamadım bu kısma konuyla ilgienebilirmisiniz.

pm ile bilgi gerekirse atabilirsiniz sisteminize sonu balli olan gmail hesabıyla kayıt oldum

Not:İmleme linkleri hariç bu tarz sorunlar içinde sisteminize bir ticket bölümü açmanızı öneririm.
Pm ile 1 hafta içerisinde sorununuz çözülecek demiştiniz. Ben size fazladan 1 hafta daha verdim. Sonuç bu akşam yaptığım testler ile yine gönderim yapılmıyor. Sorun benden ise yol gösterin öğrenelim. Sorun sizden kaynaklıysa düzelene kadar konunuzdan o servisleri kaldırın insanları kandırmış oluyorsunuz. Bu da ticari ahlaka uymuyor.

(sorunum Sosyal ağ ile ilgili kimse yanlış anlamasın. Türkçe imlemeleri başarılı yapıyor)