Geçmiş olsun arkadaşlar, forumda sıkça yazan biri ya da moderatör bu konuyu gündeme taşırsa sevinirim. Bahsi geçen arkadaş mı yaptı ne oldu ne bitti bilmiyorum. Üzüldüm tabiki çünkü ortada bir hırsızlık var. Ve bu metodu ilk defa duydum, insanlara reklam yerleşimi yapıp güven kazanıp sonra adsense çalma. Bunu lütfen seslendirelim ki bilmeyenler de okusun. Eski ve tecrübeli olmakla ilgisi yok, bir anlık iyi niyet nelere mal oluyor. Konuyu takipteyim.