Yolu bilmekle, yolda gitmek arasında bir fark vardır.
Gerçeği nasıl tanımlarsın?
Eğer, hissedebildiğin koklayıp, tadıp, görebildiğin
şeylerden söz ediyorsan gerçek, beyne iletilen elektrik
sinyallerinin yorumlanmasıdır.
Ne yazik ki, kimseye Matrixin ne olduğu anlatılamaz. Kendin görmelisin. Bu, son firsatın. Buradan sonra dönüş yok.
Mavi hapi alırsan hikaye biter. Yatağında uyanır ve istediğin şeye inanırsın.
Kırmızı hapı alırsan Mucize Ülkesinde kalırsın ve sana tavşan deliğinin ne kadar derin olduğunu gösteririm.
Unutma
Sana gerçeği öneriyorum. O kadar.