Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yalan degilse adimi ajdar diye degistirrim cocuk gibi gelip burda paylasiliyor ona yanarim
Hadi facebookta begeni yorum icin yapiliyor burda neden.
Ayrca lisbomdan gelen gozlemci okuzmu 2 sini biar almak daha mantikli
http://www.ligtv.com.tr/haber/ronaldonun-iki-yuzu

Ahmet çakar vol 2