e_trader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanacagin youtube playerde sag alt kösede youtube logosuna tiklayinca kullanicilarin yine de youtube e yönlenme sansi yokmu ? eger kullanici hic bir sekilde yt e ulasamiyorsa o video üstünden, o zaman olur..

Youtube logosunu gizleyebilen bir player kullansam ve kullanıcılar siteye ulaşamazlar.Fakat youtube bu durumu anlamazmı.Neticede belkide günlük 100 GB bandwidth yiyeceğim.