O zaman ilk mesajınızda bir sorun var.
Neyse, mesele hiçbir zaman 300 kelime olmamıştır, bunu anladığımız vakit geçmişte yaptığımız hatalara yanmayalım. Bizler, böyle kulaktan dolma sahte kalıplara inandığımız sürece bu adamlar iş yapacak. Mertlik ne durumda bilmiyorum ama 300 kelime diye kastıran adam boşuna başkalarıyla yarışma beklentisine girmesin. Yazı yazmanın belirli kuralları vardır, bir süre önce burada da bir arkadaş açıklamıştı kelime benzerliği, oranlar, hesaplamalar... tabi bunların dışında da mantık çerçevesinde çözülebilecek şeyler var. Aslında ağır ingilizce öğrenenler, dili öğrenirken onlara anlatılan kuralları hatırlasalar bile başarıya gitmelerinde bir engel yok.