Çok değil, 1 ay kadar önce altın almaya niyetlendiğim zaman gramı 95 civarındaydı. Altın hesabı açtırdım kuveyt'ten, tam alıyordum ki vazgeçtim niyeyse. İyi ki de almamışım diyorum şimdi, 75'i görünce altın.
Bu konuya üç ay sonra yanıt yazacağım. Şimdilik herkesin altının çok düşük fiyatta olduğunu düşünmesini ve koşa koşa altına hücum etmesini izlemekle yetineceğim.
Daha da düşecek mi diyorsunuz yani?