Bende de bir ara Su oluyordu: rüya içinde karabasan olayının olacağını hissediyordum. Unamayip arada kalıyordum. Dua okuyarak kafamı da rahatlatip uyaniyordum. Yoksa karabasan olayi çok uzun sürüyordu.

Tapatalk ile gönderildi