Arkadaşlar genelde çok yorgun olduğum günlerde yatınca rüyayı daha önce gördüğümü hatırlıyorum ve sonunun kötü olduğunu hatırlayınca rüya esnasında kendimi hareket ettirip kalkmaya çalışıyorum.Bunu fark ederek yapıyorum.
Mesela o an gördüğüm rüyayı hatırlayıp az sonra kavga ediceğim geliyor aklıma ve kendimi hareket ettirmeye çalışıyorum ki uyanayım ve bazen nefes nefese direk uykudan kalkıyorum bazense kalkamıyorum ve bir boşluğa düşüyorum.Şöyleki hareket edence kendimi etrafta hiç bir şey olmayan bir yerde görüyorum ve besmele çekince anca kalkabiliyorum.
Bazen ne yaparsam yapayım kalkamıyorum bir kere besmele çekince kalkıyorum.
Eskiden yılda 1-2 kez başıma gelirdi.Şimdi ayda 4-5 defa aynı şey oluyor.
Bilmiyorum başına gelen varsa eminim aydınlatır diye düşündüm.Rüya gördüğü sırada rüyada olduğunun farkına varan varmı?