Orgeneral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu konuda adimin gecmesi beni gercekten cok rahatsiz ediyor.kimseye iyilik yapmayacaksin vallahi bu donemde.arkadaslara hesaplarinin ban aldigini dunden beri anlatamiyorum.reklam kodlari halen sitelerinde duruyor ama reklam yerleri bos olarak gorunuyor.sayfa kaynagindan reklam kodlari gorunuyor.
(mobilden yaziyorum)
reklam kodları sitede durur tabi.
ayarlardan sadece kendi istediğin sitelerde görünmesini istiyorsan ayarlarsın, diğer sitelerde boşluk olur banlanmış gibi.
Ayrıca adsense ye girince hesabınız durduruldu sayfası gelir. Arkadaşlarda öyle bir şey yok. Afedersiniz ama şüpheleri üzerinize çektiniz şu anda.