demiry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar hocam;

Mobil ödeme için öncelik ile vergi levhası olması şart. Ayrıca %60 gibi bir kesinti yapıyorlar. 5, 10 Lira'lık satış yapıcam diye %60 kaybetme riskine girmeyin. Havale daha kârlı olur.
Hocam ilginize teşekkürler az önce turkticaret.net ile görüstüm bireysel olarak ta satış yapabiliyormuşuk komisyonda %15 imiş. sitem bitsin mobil ödeme için kendilerine başvuru yapacam