Öğretmeni : Notunu yükseltmek için dönem ödevi alan Eyy Sevgili Öğrencim.... İnternetten bulup yazdığın yetmiyor, bari bir oku,bir oku yaaa....Araya reklam almanın ne manası var... Sana mı yanayım,kendimize mi yanayım...Yoksa senin gibi üstelikte liseye gelmiş öğrencileri sınıfta bıraktırmayan eğitim sistemine mi yanayım...Güleyim mi ağlayayım mı bilemedim....!!!!!!!

Lütfen ödev sitelerine reklam vermeyin sonucu böyle oluyor