bir kaç sorum olucak site ile ilgili.

1. sitemap ile rss arasında ne fark var ?
2. sitemap.xml dosyasını elle guncellıyoruz otomatik kendi güncellemiyor mu ?
3. otomatik güncellemiyorsa hangi aralarla elle düzenliyip ftp ye atmalıyız ?
4. yine hangi ara google sitemap.xml göndermeliyiz ?
5. sitemap oluştururken türkçe karekter sorunu yapıyor başlıklarda ö ş vs kullanmıcaz mı ? Kurtlar+Vadisi+Pusu+5.B%F6l%FCm+hd+izle/ bu şekilde sitemapda görünüyor ?

cevaplar için teşekkürler