baskiki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün Orjinal HTC kulakligimi kırdım.HTC desire dan çıkmıştı.

Kulakligimi kirdiktan sonra birçok marka kulaklık denedim ama hiç birinde HTC kulakligindaki gibi kaliteli ses alamadım.

Sizlerden kulaklık önerisi bekliyorum. Max 70 lira bütçem var.

Ayrıca büyük kulaklık istemiyorum. Kulak içine giren kulaklık tavsiyesi bekliyorum.
Bütçeniz dahilinde en iyi alınabilecek kulaklık Philips diye düşünüyorum, hem garanti konusundada süper bir firma...

Kulaklığın teki çalışmadığında bile abartısız söylüyorum 5 dakika içerisinde yenisini veriyorlar ve yeni aldığınız kulaklığında veriliş tarihinden itibaren 2 yıl garantisi oluyor... Ömür boyu garanti yani

(Teknik servise gidiyorum kulaklık arızalı diyorum, kulaklığı içeri gönderiyorlar, abartısız 5 dakika sonra kapalı kutuda yenisi veya dengi model veriyorlar)