Maxiplus5 kullanıyorum. Fiyat/Performans olarak iyi olduğu düşüncesindeyim. Wifi şebekelerini Iphone 5'e göre daha iyi algılıyor. Fakat arada donma yapıyor. Özellikle Wifi'ı açarken. Telefonun bataryayı çıkarmadan düzelmiyor. Multitouch özelliği 2 parmağa kadar destekli, bunu geç fark ettim ve gerçekten hayal kırıklığına uğrattı. Temple Run 2'yi kasmadan oynayabilirsiniz, çok nadir arada oluyor mu oluyor.