AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Odemeyi is tamamlandiginda yapacak bir yazilimci cikacagini sanmiyorum ben burda, kimse kuru kuruya calismaz hocam. ama sizin isinize gorebilecek basit biseyler var zamaninda ben de bakiyordum.

http://codecanyon.net/item/automatic...writer/2081179
http://codecanyon.net/item/spintax-y...ewriter/917285

Demolarini incelediginizde goreceksiniz ozelliklerini.
Yapabilecek yazılımcı çıkmaz derken ? Parayı veren düdüğü çalar arkadaşım bi çok yazılımcı var burda.