MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
projeye destek olmak isterim...
Özel mesaj gönderiyorum efendim.

grafitus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okulunuz bu imkanları sağlamıyor mu? Bizim okul sağlamıştı. Zor istekleriniz yok, müdürünüzle bir konuşun bence. Ben afişi 40TL'ye bastırmıştım. Fişini okula götürdüm aldım geri...

İkinci olduysanız Ankara'ya gitmezsinşz ki? Biz de bölge ikincisi olduk. Seçilen 11 tane birinci proje gidecek.
Öncelikle İstanbul Avrupa'da ikinci olduk, ve Ankara'ya TÜBİTAK için gideceğimi söylemedim efendim, zaten TÜBİTAK yarışmasına katılmayı düşünmüyorum bazı olaylardan sonra. Bu olay Fatih Projesi kapsamında yapılmaktadır. Turkcell, Vestel gibi dev sponsorları bulunmaktadır.

Okulumuz maalesef tüm imkanları karşılayamıyor. Bir afiş basma imkanı tanıdı bize ama hocamızın isteği doğrultusunda olma şartıyla ve gerçekten çok basit bir çalışma powerpoint özelliklerini kullanarak afiş hazırladık efendim