Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Okulunuz bu imkanları sağlamıyor mu? Bizim okul sağlamıştı. Zor istekleriniz yok, müdürünüzle bir konuşun bence. Ben afişi 40TL'ye bastırmıştım. Fişini okula götürdüm aldım geri...
İkinci olduysanız Ankara'ya gitmezsinşz ki? Biz de bölge ikincisi olduk. Seçilen 11 tane birinci proje gidecek.