
Buradan devam edelim.Bir adama geri donus yapmadigim icin konumu kilitlemisler.Ben herkese donus yaptim.Sinavlar oldugu icin mobildeyim.Biraz gec donus yapiyorumHemen cocuk gibi "Geri donusum saglanmadi." diyecekler lutfen bosa yorum atmasin.Sinav nedeniyle en gec 24 saatte geri donusu 2 katiyla yapiyorum.
killlallbosses ismiyle yorum yapılmıştır
http://www.alexa.com/siteinfo/killallbosses.net# http://killallbosses.net/