Database ve şifre oluşturmuşsunuz ama phpmyadmin'e yedeğinizi atmamışsınız.
Aldığınız full backup'ı açın , içinde ki mysql klasörünü açın ve içinde ki sql dosyasını ftp'nize atın.Sonra bigdump.php diye google'da aratın ve biraz kullanımını okuyun , yaparsınız...