Yıllarca küçük yatırımcıyı borsada sömürdüler, sonra da altın en iyi yatırım diye diye altında sömürüyorlar. Ana haber bültenlerinde gizli gizli, aslında aşikar bir şekilde milletin beynine soktular. Kapitalizm bize her zaman bir şekilde yatırım aracı sunuyor. Oltanın ucunda hareket eden solucana iştahını çok kabartırsan ayvayı yedin demektir...

Şimdiki yaşanalar global seviyede olduğu için İran ile ilgili teoriyi gerçekçi buluyorum. Belkide Kuzey Kore'nin de böyle bir altın rezerv özelliği olabilir. Asyada durumlar çok kritik biliyorsunuz.

Ben sağlamcıyımdır. Paramı hep devlet bankasında vadeli mevduatta değerlendiririm.