Konu
Play Station alımı konusunda ufak bir soru ?
16-04-2013, 12:06:21
#5
JetHomme57
kadere61 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yerinde olsam parayı toplar eder ps4 seneye çıkıyor onu alırım.tabi seneye tam kesinmi emin değilimde biryerde okumuştum 2014de çıkıyor.çünkü şimdi ps3 ps4 çıkınca ps2 muamelesi görebilir.
http://www.sabah.com.tr/Teknoloji/Ha...rihi-aciklandi
ps3'ün o kadar kolay pabucunun dama atılacağını hiç düşünmüyorum hocam. PS3'e çıkan oyunların kalitesi ortada