Altının düşüş kanalında olduğunu söylemiştik, bu günkü sert düşüşe rağmen hala düşüş kanalında kendini toparlayamadı...Çinliler böylesine düşüşlerde hep alım pozisyonuna geçerdi ama bu sefer yapmadılar demek ki biraz daha düşmesini bekliyorlar.
***Diğer taraftan altın satacak, satmayı düşünen ülkeler ve de yatırım kuruluşları neden altın satacaklarını bangır bangır bağırıyorlar..Bilmezler mi ki böyle yaparlarsa altın düşecek...!!!(Altın bu devletlerden bazıları altınını satana kadar düşmeye devam eder blöf olduğunu görürse toparlanma sürecine girer ve uzun bir süre belli aralıklarda gidip gelir(ama o devletlerin satma ihtimaline karşın yükselmesi için şartlar uygun olsa bile çok fazla yükselemez yani burada bir gizli bir el altına aşağıya doğru git yukarı çıkma diyor yeni bir trend belirliyor) eğer blöf değilse bu yatırımcılar ve devletler altınını satana kadar düşer hatta çok sert düşüşler olabilir)
Biriktirdiğim param değerini kaybetmesin diye altın alanlar işin rengi belli olana kadar altın almasınlar.
**Kişisel yorumumdur...