yukarıdakı yoruma göre kısaca :
mutlak arz talep maliyet fonlar ve spekülatif hareketlerle yukarı aşağı oynamalar olacaktır. piyasayı aktıf takıp ederek az zaralı kişiler oynayabilir heryükseliş satış fırsatıdır bence ama çok zararı olanlar için artık çok geç bencede onlar mutlaka proof yardım almalılar yoksa yukarıdakı arkadaşımın dediği gibi o uyku bantı aralığında baya bir bekleyecekler. muhtemel 1290 1450 arası oluşacak gibi
kimse kol kesip zararına bırakmak istemiyor tabiki bu hareket anormal ve kimsenin anlam veremediği bir hareket
o yuzden mutlaka soğuk kanlı olunmalı acele karar vermeyiniz muhtemelen fibo 1340 lar denenip taban oluşacak 1390 altı kapanırsa ben ona göre şekil alacağım nasipse 101 lerden aldığım maliyetim şu an 87 de az bir zararım var 1000 tl kadar ve çıkmayı düşünmüyorum ama dediğim gibi her yiğit yogurdunu kendi yer
yatırım tavsiyesi değildir
acele karalardan kaçınınız...