Evet arkadaşlar, Adsense bizi dolandırmaktan başka hiç bir şey yapmıyor.

İngilizce olan siteme başka tanınmış bir firmanın reklamını koydum. günde 9-12 dolar arası getiriyordu. Adsense de tık başı 0,20 - 0,95 'e kadar tbm verıyor ancak şöyle bir sıkınt var.

Bugün reklamları adsenseye taşıdım ve anasayfaya uzun text reklam koydum. 9 tık almış 1 saat içinde. sayfa to %3 ..


2 dolar para verdi, 5 dakıka sonra tıkları geçersiz sayıp parayı sildi sebebini ise adsense şöyle açıklıyor : " sitene giren adam direk reklama tıklayamaz tıklarsa geçersiz sayarım" .

Adwords yayıncısından parasını alıyor mu?
- Çatır Çatır alıyor..