Nunogomes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Internet Explorer'ı bu adresteki programı kullanarak sıfırla. http://support.microsoft.com/kb/923737/tr

Diğer tarayıcıları da silip yeniden yükle.
Hocam kayıt defterine bulaştığı için galiba silinse bile düzelmiyor bi arkadaşa yine sordum format attım dedi