Stefua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sanırım hair plus farklı bir sistem saç ekme değil protezde değil sanırım. yoksa benmi yanlış anladım

http://www.hairplus.com.tr/yontem-karsilastirma.html
Bende aynı yeri okudum hocam. Ya sonuçta yine kendi saçın değil, istediğin zaman bereber gidip traş olamazsın, saçlar uzamıyor, hani ben kötü demiyorum tamam diğerlerinden daha iyi ama yinede ben kendi saçım olmasından yanayım.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:41:57 -->-> Daha önceki mesaj 15:39:18 --

Konu kapanmıştır.