Protez saçı bende daha önce düşündüm. Ama nihayetinde peruk ve bakıma flan ihtiyacı oluyor 2 ayda birmi tam bilmiyorum ama yapışkanın etkisi geçiyor ve yeniden yapıştırman gerekiyormuş. O yüzden mantıklı görmedim saç ekimi aslında tam çözüm en azından kendi saçların oluyor.
http://www.youtube.com/watch?v=lEcuwrbkORM
Senin dediğin sistemin bu linkte uygulamasını izledim, ben daha öncede araştırmıştım. ama hair plus kendi taktikleri ile yapıyor aralarında en iyilerden birisi galiba, bende okudum sitelerindeki yazıyı cezbetti beni ama sürekli perukla dolaşmak işime gelmiyor o yüzden saç ekimini düşünüyorum.
Yinede protez saç düşünenler varsa sitelerinde okuduğum kadarıyla hair plus o konuda iyi görünüyor.
hocam sanırım hair plus farklı bir sistem saç ekme değil protezde değil sanırım. yoksa benmi yanlış anladım
http://www.hairplus.com.tr/yontem-karsilastirma.html