BatuhanY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle birşey olduğunuda nerden cıkardın ben 2. ihtarı yediğimde kanalım kapanmadı bir kuralı vardır onun.
ben şu anda kanala erişemiyorum , ama kanal kapalı değil , sasaleyte'nin dediği doğru olabilir .
bakalım bekliyeceğim yapacak başka birşey yok .