Öyle birşey olduğunuda nerden cıkardın ben 2. ihtarı yediğimde kanalım kapanmadı bir kuralı vardır onun.
ben şu anda kanala erişemiyorum , ama kanal kapalı değil ,
sasaleyte'nin dediği doğru olabilir .
bakalım bekliyeceğim yapacak başka birşey yok .