Arkadaşlar ekonomi kanallarında adamlar terimler kullanarak birşey bildiğini göstermeye çalışıyorlar ama onlarda ne sölediklerini bilmiyorlar ekrandan okuyorlar. Onlarda maaşla çalışan eleman yani. Onlara özenmeye gerek yok biz sade dilde konuşursak daha faydalı olur gibime geliyor.