Vosvos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://j1304.hizliresim.com/18/f/m19hf.png

caps burda buyrun.

bundan 5 sene önce sizler gibi birisi bana şizofreni olabilir dediği için ben 2 yıl tedavi gördüm!

2 yıl boyunca acaba şizofreni miyim diye dolandım durdum!

sizler gibi aklı gereğinden fazla çalışan uzmanlar yok mu? tüm psikologları tüm psikiyatrları kenara koyalım sizler geçin o koltuklara olmaz mı?
Capsı koydun rahatladın mı ? Bende bu yorumlar sayesinde doktorlara güvenmemeyi öğrendim kendi başımın çaresine kendim bakabiliyorum.Sen bana akıl verecek yaşa gelmedin efendi.Gelipte yorumunu sil diyemezsin.Gidersin anca report edersin.Ben yorum falan silmiyorum.Sildirebiliyorsan sildirirsin