Arkadaşlar biraz yoğunum kendiniz araştırırsanız r10da da birçok reklam şirketi mevcut. Artık legal siteler yavaş yavaş bitiyor. Diğer yönlere yönelin. Ayrıca bazı fragmanlan olur sadece youtube'nin yayınlanmasına izin verilir. Nerde barındılırsa barındırılsın sen yayınlıyorsan ve senin yayınlamana izin yoksa telif hakkı ihlaline sebebiyet vermiş olursun