Telif hakkı sıkıntısı yok hocam youtube'nin yayınladığı videoları embed yapıyorum sadece sunucularımda herhangi bir dosya barındırmıyorum
Hocam telif hakkı olması için illaki sunucunuzda barındırılması gerekmiyor..Sizin dediğinize göre ad*ult içeriğide sunucumuzda barındırmazsak googleden reklam alabiliriz.Yasak olan sunucunuzda barındırmak değil onu paylaşmanızdır.